De gemiddelde week in rijm... - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Hanneke Kesteren - WaarBenJij.nu De gemiddelde week in rijm... - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Hanneke Kesteren - WaarBenJij.nu

De gemiddelde week in rijm...

Door: Hanneke van Kesteren

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

13 Februari 2014 | Curaçao, Willemstad

Maandag is geen leuke dag,
Het weekend is voorbij,
Nee mensen,
Van de maandag word ik echt niet blij!

Op de dinsdag na stage,
Rennen we naar de brievenbus,
Zou er op dinsdag-postdag,
Een kaartje zijn van broer of zus?

Woensdag wordt een latertje,
Dan gaan we gezellig uit,
Het is bij jullie al weer ochtend,
Als ik mijn ogen sluit!

Donderdag is uitslaapdag,
Geen stage op donderdag voor mij,
Boodschappen, wassen en op het strand,
De donderdag vliegt voorbij.

Vrijdag achterin de klas,
Houd ik met moeite mijn ogen open,
De wijzers van de klok,
Lijken langzaam te lopen...

Zaterdag het weekend begint,
Kom ik wel aan mijn plezier,
Een dagje aan het strand,
Zorgt voor veel vertier.

Zondagavond, na een heerlijk weekend,
Als ik de wijzers op bedtijd zie staan,
Komt bij mij het besef...
Verdorie!
Deze week weer niets aan school gedaan!


P.s. foto's staan op Facebook!

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Stage @ Curaçao

Stage lopen in Willemstad!

Recente Reisverslagen:

04 April 2014

Update :)

16 Maart 2014

Heerlijk weekend!

02 Maart 2014

Karnaval op Curaçao

23 Februari 2014

Oeps...

13 Februari 2014

De gemiddelde week in rijm...
Hanneke

Actief sinds 01 Dec. 2013
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 7768

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 01 Juni 2014

Stage @ Curaçao

Landen bezocht: