Heerlijk weekend! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Hanneke Kesteren - WaarBenJij.nu Heerlijk weekend! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Hanneke Kesteren - WaarBenJij.nu

Heerlijk weekend!

Door: Hanneke van Kesteren

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

16 Maart 2014 | Curaçao, Willemstad

Nooit gedacht dat ik nog een keer zo’n blog als deze zou typen. Wat een heerlijk weekend heb ik achter de rug! Vrijdag na het eten ontstond het plan om naar de lady’s night in Bermuda te gaan. Na een aantal mensen geronseld te hebben, begon het douchen omkleden en opmaken. Uiteindelijk zaten wij, de drie meiden, buiten te wachten op de jongens! Na een avond vol lol, dansen, zingen en ananassap drinken, liepen we om half 4 richting een eettentje, want…. de mannen hadden honger! Hier voor het eerst kapsalon geproefd en friet met kaas. Allebei niet echt wat voor mij! Na nog even buiten gekletst te hebben, lag ik om vijf uur in bed te whatsappen met mijn broer! Toch leuk dat tijdverschil :).

Zaterdag hebben we rustig onze spullen gepakt en zijn we naar porto marie gereden. Dit is strandje richting westpunt. Van bovenaf hadden we een heel mooi uitzicht, en hebben we dus ook hele mooie foto’s kunnen maken. De rest van de middag hebben we lekker op het strand gelegen en met de vier jongens naast ons gekletst. Toen kwam ik op het idee om mijn luchtbedje op te blazen en lekker in de zee te gaan drijven. Dit ging heel goed, totdat ik op mijn rug wilde liggen, omdat mijn buik ook wel een beetje zon kon gebruiken. Ik ben tot de conclusie gekomen dat op je buik op een luchtbed liggen makkelijker is dan op je rug op een luchtbed liggen. Nadat ik al een stuk afgedreven was en al een aantal keer terug geroepen was door de jongens die halverwege op een vlot in het water zaten, viel ik van mijn luchtbed af. Niet alleen het water was ijskoud doordat ik zo lekker warm was geworden door de zon, maar er stond ook een wind. Ik was dus nog niet boven water, of mijn luchtbedje was vertrokken richting Venezuela. Ik ben er nog een stukje achteraan gezwommen, maar het luchtbed ging veel te hard. Helaas… Ik ben dus terug gezwommen naar de jongens op het vlot, wat nog een heel eind was! Hier zaten we net een poosje lekker te kletsen, toen we aan de horizon een vissersbootje onze kant op zagen varen. De jongens maakte voor de grap de opmerking dat ik maar even naar hem moest zwaaien en aan hem moest vragen of hij mijn luchtbedje wilde halen. Na hier nog even over gelachen te hebben, leek het vissersbootje echt richting het strand te komen. En geloof het of niet, maar toen hij dichtbij genoeg was, zag ik op het bootje mijn luchtbedje liggen! Ik ben dus als een malle van dat vlot gedoken en naar het bootje gezwommen (wat overigens weer een heel eind was!). Hier kreeg ik gelukkig mijn luchtbedje terug en moest ik dat hele eind weer terug zwemmen tegen de stroming in. Na dit avontuur besloten we om lekker op te drogen op het strand en richting huis te gaan. ’s Avonds was er namelijk het goud&fout feest op Mambo Beach.

Na het eten/douchen en omkleden reden we naar Mambo. Daar aangekomen bleek dat er nog bijna niemand was, maar de muziek was leuk dus zijn we toch maar naar binnen gegaan. Binnen kwamen we allemaal bekenden tegen waar we lekker mee stonden te kletsen en te dansen. Na weer een avond kletsen, dansen en drinken (van iedereen een slokje geproefd!) gingen we rond drie uur weer naar huis. Buiten hebben we nog gezellig gekletst en voordat ik op bed lag was het weer vijf uur.

Vandaag moet er toch het een en ander aan school gebeuren, voordat we naar de happy hour op Mambo beach en Wet ’n Wild gaan. Ik ga nu dus snel mijn lessen voorbereiden en mijn visie verbeteren!

Ayo!


  • 16 Maart 2014 - 21:50

    Hanna:

    Wat een wilde avonturen Han! Haha volgens mij heb jij een top tijd daar! Knuffel uit Amerika

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Stage @ Curaçao

Stage lopen in Willemstad!

Recente Reisverslagen:

04 April 2014

Update :)

16 Maart 2014

Heerlijk weekend!

02 Maart 2014

Karnaval op Curaçao

23 Februari 2014

Oeps...

13 Februari 2014

De gemiddelde week in rijm...
Hanneke

Actief sinds 01 Dec. 2013
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 7782

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 01 Juni 2014

Stage @ Curaçao

Landen bezocht: